Consorci Esportiu
Search
ajuntament

Atenció al ciutadà

L'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) ofereix tota la informació disponible sobre l'administració municipal i la ciutat, així com la possibilitat de tramitar de manera integrada la majoria de les gestions municipals. L’OAC té funcions de registre general i de finestreta única. Per tant, s’hi poden presentar totes les sol·licituds i documents que s'adrecin a l'Ajuntament, així com aquelles que s'adrecin a òrgans de l’Administració General de l’Estat, de l’Administració de la Generalitat de Catalunya, a la Diputació de Girona, al Consell Comarcal del Pla de l’Estany o a gran part dels municipis del Pla de l’Estany.

L’horari d’atenció al públic de l’OAC de l’Ajuntament de Banyoles és de dilluns a dijous de 2/4 de 9 del matí a 3/4 de 7 de la tarda. Divendres de 2/4 de 9 del matí a 3 de la tarda. Horari d'estiu, de l'1 de juliol al 31 d'agost, de dilluns a divendres laborables de 2/4 de 9 del matí a les 3 de la tarda.

També es poden realitzar tràmits municipals i lliurar documents a l’Ajuntament de forma telemàtica. Es pot fer a través de l’apartat "Seu Electrònica" del web, festius inclosos. En cas de què alguna persona vulgui lliurar presencialment alguna documentació a l'Ajuntament o registrar alguna entrada al Registre general el dissabte, dia hàbil a efectes d’administració pública, té la possibilitat d'adreçar-se a l'oficina local de Correus i utilitzar el seu servei de correu administratiu.


L’Oficina d’atenció al ciutadà, atén els ciutadans a la planta baixa de l’Ajuntament

Les principals tasques que és duen a terme des de l’Oficina d’Atenció al Ciutadà (OAC) són atenció al ciutadà, centraleta telefònica, padró d’habitants, registre general d’entrada i sortida de documents,  EACAT i finestreta única, tramitació dels informes d’accidents de circulació, tramitació dels informes d’arrelament social i de reagrupament familiar, correus, administració electrònica (gestió de continguts de la Seu electrònica, projecte ISAC,  Portal de Transparència, Programa d’avisos i suggeriments), control d’edictes/ E-tauler, objectes perduts, vehicles abandonats a la via pública, registre d’entitats de Banyoles, quines, i les targetes d’aparcament de persones amb discapacitat.


Implantació l’any 2013 de la finestreta única com a model integrat d’atenció ciutadana

L’Oficina d’atenció al ciutadà (OAC) de Ajuntament de Banyoles facilita als banyolins i banyolines els tràmits amb altres administracions amb la finestreta única de Banyoles. Es poden presentar al consistori banyolí instàncies adreçades a d’altres administracions públiques: l’Administració general de l’Estat i l’Administració de la Generalitat.

Així doncs, per a tràmits i procediments administratius ja no cal desplaçar-se a l’administració competent sinó que serà suficient entrar-ho a l’Oficina d’atenció al ciutadà de Ajuntament de Banyoles. El consistori banyolí tindrà 3 dies hàbils per enviar la documentació a l’òrgan de l’administració competent. Tanmateix, la data de registre d’entrada serà la de l’OAC del consistori banyolí.

A més, s’han aprovat els diferents convenis de col·laboració específics per implantar la finestreta única com a model integrat d’atenció ciutadana amb el conveni entre Ajuntament de Banyoles i el Consell Comarcal del Pla de l’Estany (28/10/2013), el conveni entre Ajuntament de Banyoles i la Diputació de Girona (25/11/2013) i els convenis amb nou ajuntaments del Pla de l’Estany.

Podeu contactar amb l'OAC:

Al correu electrònic oac@ajbanyoles.org  i al telèfon 972 57 00 50.

 

 


Ajuntament de Banyoles
Pg . de la Indústria, 25 | 17820 Banyoles | Tel . Centraleta 972 57 00 50 | comunicacio@ajbanyoles.org | NIF P1701600G