Objecte flash decoratiu

Banyoles

02/07/2010

Entra en funcionament la llargament reivindicada rotonda de Mas Palau

L’alcalde de Banyoles, Miquel Noguer, ha explicat “aquesta rotonda i l’arranjament de la riera Canaleta són les principals demandes del barri, i hi hem actuat”. Noguer ha insistit “que a vegades amb obres de petit detall es dignifica molt un barri i les petites obres són una prioritat per aquest govern”.

 Veïns i autoritats a la rotonda de Mas Palau

Aquest divendres al matí l’alcalde de Banyoles, Miquel Noguer, el primer tinent d’alcalde i regidor d’Urbanisme, Jordi Bosch Lleó, i el regidor de Via pública i Mobilitat, Lluís Costabellla, han visitat la nova rotonda del barri de Mas Palau situada a la cruïlla dels carrers Pius X i Joan XXIII acompanyats de membres de l’Associació de veïns de Mas Palau, entre ells el vicepresident de l’entitat, Lluís Batchellí.  

Aquesta confluència de diferents carrers estava mal ordenada ja que els conductors no tenien clar per on havien de passar. Amb la rotonda s’ha ordenat el trànsit però a més s’ha plantat una alsina al centre de la rotonda i panots al voltant. L’obra ha costat uns 12.000 euros.

El vicepresident de l’Associació de veïns de Mas Palau, Lluís Batchellí, ha explicat que “portàvem reivindicant aquesta rotonda entre 15 i 20 anys i hem de donar les gràcies a aquest equip de govern, creiem que una gran majoria de veïns del barri ho agrairan”.

imprimir

Copyleft Ajuntament de Banyoles. Avís legal
Pg. de la Indústria, 25 | 17820 - Banyoles | Tel. 972 57 00 50
Arxiu vàlid XHTML 1.0 Strict, CSS 2.0, WAI-AA
Mapa web | Accessibilitat | Subscripció | Crèdits